29 Haziran 2015 Pazartesi

Rival De Loop Far Bazı

    Herkese Merhaba :)

    Hepimiz güzel güzel makyajlar yapmak istiyoruz. Farları iyi kullanmak ve onların uzun süre gözümüzde kalmasını istiyoruz. Hiç kimse uçmuş veya çizgilere dolmuş farları istemez. Peki bunun için neler yapmalıyız ? 

    Farımızın kalıcılığını arttıran ve renklerin daha iyi görünmesini sağlayan ürün tabi ki far bazıdır.Far bazının gerekliliğini yeni anlamış bir insan olarak size de bundan bahsetmek istedim. İşte bir farın bazlı ve bazsız görüntüsü.


    Rengini baz ile çok daha net görebiliyoruz. Ayrıca farımız baz sayesinde gün boyu uyguladığımız yerde kalıyor. 


    Benim bugün size bahsettiğim ürün bu zamana kadar gördüğüm en uygun fiyatlı ve fiyatına göre mükemmel performans gösteren Rival De Loop far bazı. Bu markadan daha önce bahsetmiştim. Şuraya tıklayarak o yazıyı da okuyabilirsiniz.Bu ürünü ben 5 Tl ye almıştım. Fakat indirimli mi değil mi bilmiyorum. İndirimli daha olsa gerçek fiyatı en fazla 10 Tl dir ve bu fiyat da diğer tüm bazlara göre en uygunu olsa gerek.


    Eğer yakınlarınızda bir Rossmann varsa ve sizler de uygun fiyatlı bir baz arıyorsanız bu ürüne mutlaka bakmalısınız. 

    Güzellik sizinle olsun :)


4 yorum :

  1. Yakınlarda Rossman yok ancak yolum düşerse bir gün bu baza şans verebilirim, fiyatı çok uygunmuş...

    YanıtlaSil
  2. hiç denemedim bunu ama essence I love stage far bazına benziyor sanırım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapı olarak benziyor sanırım kullanmadığım için yorum yapamadım :)

      Sil