26 Nisan 2015 Pazar

Phycians Formula Organic Wear Mascara

    Merhabalar :)

    Bir ürün incelemesi yazısıyla daha karşınızdayım efendim :) Ben tam bir rimel delisiyim. Rimel sürmeden asla dışarı çıkamıyorum. Hiç makyaj yapmasam bile rimelimi mutlaka sürerim. Şimdi de yeni denediğim bir üründen bahsediyorum sizlere. Phycians Formula Organic Wear Maskara



Pyhcians Formula Organic Wear

    Öncelikle bu maskaranın dış görüntüsüne bayıldımm. Pembe en sevdiğim renklerden birisidir. Hala o küçük kızım sanırım :) Hele şekli daha önce hiç görmediğim tarzda. Şimdi de üründen bahsedelim önemli olan kısımdan :)



Phycians Formula Organic Wear

    Plastik ve tombul bir fırçası var. Fırçasını Maybelline Rocket Volume maskaraya çok benzettim. Benim en sevdiğim fırça türüdür bu . Ben bu fırçayı gördüğümde çok güzel bir uzunluk ve hacim vermesini bekledim.



   Açıkçası bu ürünü kullanmaya başlamadan çok büyük beklentilerim vardı. Ürünle ilgili çok güzel yazılar okumuştum. Fakat nedense bu beklentilerimi karşılamadı. Yapısını hiç sevemedim. Acaba benimki mi sorunluydu yoksa hepsi mi böyle bilmiyorum ama bana yapısı biraz kuru geldi. Ayrıca beklediğim o etkiyi de göremedim. Evet kirpiklerimi simsiyah yaptı fakat uzunluk vermedi. Hacim konusunda da çok etkisini gördüğümü söyleyemem. Biraz hayal kırıklığı oldu benim için. Aslında çok başarılı bir ürün olduğunu duymama rağmen ben bu başarıyı göremedim. 



Phycians Formula Organic Wear
   
    Bu inceleme de biraz hayal kırıklığı yazısı oldu. Fakat dediğim gibi belki benimki sorunludur. Kuru gibiydi çünkü. Belki zamanla sevebilirim. Bittiği zaman bitenler yazımda da bahseder ve fikrimin değişip değişmediğini söylerim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

    Güzellik sizinle olsun :)  



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder