29 Mart 2015 Pazar

Laklak Hediyeleşiyor

    Selam Canlar :)
    Bugün sizlere farklı bir yazı yazıyorum. Bir hediyeleşme yazısı. Çok güzel hediyeler aldım ve sizlere bu hediyelerden bahsetmek istiyorum

    İnstabloggerlar olarak Whatsapp ta çok güzel bir grup kurduk. Ayrıca da her an muhabbet ettiğimiz çok tatlı ve çok sevdiğim bir ''Laklak '' grubumuz var. Bu grupta bir hediyeleşme etkinliği düzenledik. İsimler kağıda yazıldı ve kura çekilecekti. İçimden geçen isim İzmirli arkadaşım Melis olmuştu. Çünkü hediyeleri kargoyla değil de elden vermeyi istemiştim. Hediyeleri açtığı zamanki surat ifadelerini falan görmeyi çok isterdim ve kura çekildii :))


    Ve benim hediyeleşeceğim insan tahminimdeki gibi Pembişkolik Melis oldu :) Ben gerçekten çok sevindim. Karşılıklı olarak muhabbet edip birbirimizi hediyelerimizi verebilecektik. Hediyelerimizi yavaş yavaş almaya başladık.

    Hediyelerimizi vereceğimiz gün geldi. Birlikte kahve içip hediyelerimizi verdik ve bana gelen hediyeler mükemmeldi. Bayıldım gerçekten. Sizlere de bu hediyelerimi göstermek istedim.



    İlk olarak şu mükemmel kupamdan bahsetmek istiyorum. O kadar tatlı ki :) Kapağı , külah deseni bayıldım gerçekten. Sizce de çok tatlı durmuyor mu ? Bu kupada kahvemi içerken mutlu hissediyorum.

    El kremine bayıldığımı bilen canım arkadaşım bana Avon un bu mükemmel el ve tırnak kremini almış. Daha önce denememiştim. Hemen denemeye başlayacağım.

    İzmir'de yaşadığımız için H&M özlemi çekiyoruz. Melis de İstanbul'a gittiğinde bana oradan çok tatlı küçük pembe bir oje ve benekli benekli renkli törpüler almış. Çok beğendim ve törpüleri kullanmaya kıyamıyorum :) Oje olarak bir de Flormar'ın Plus Quartz serisinden 0005 numaralı pembiş ojesini almış. Çok tatlı bir pembe gerçekten :)

    Watsons'ın Magic Lip Balm'ını bir türlü deneyememiştim. Melis sayesinde deneyebileceğim. Çok başarılı olduğunu biliyordum. Bakalım :) 

    Tüylü tüylü küpelerime ne demeli peki :) Çok güzeller. Saçlarım uzun olduğu için çok da yakışacağını söylediler :) 

    Tekli far olarak da Essence'in  68 numaralı pembiş farını almış. Pembişkolik Melis olarak bu kadar pembiş şeyler alması çok normal değil mi ? Pembe olarak bir de Avon'un Colortrend serisinden Nectar isimli ruju var. Denedik ve çok yakıştı. Başarılı bir rujmuş. Denememiştim.

    Avon ürünlerden devam edersem bir concealerım var. Light rengi bana tam uydu. Bir de mükemmel su yeşili renginde bir göz kalemi var. Colortrend serisinden Mint Green rengi. O kadar bayıldım ki buna :)

    Kuş kafesli ve kuşlu güzel bir defterim ve fosforlu kalemim var. Blog notları artık bu deftere yazılacak. 

    Abur cuburlar da mükemmeldi. Kahveler , çikolatalar bitti bile :)

    Bu hediyeler için Melis'e çok teşekkür ediyorum. Gerçekten bayıldım hediyelere. Bunu kaçıncıya söylüyorum belli değil :) Melis'in instagramına ve bloguna da bakarsanız benim ona aldığım hediyeleri de görebilirsiniz . Aşağıya linkleri bırakıyorum :) Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Hoşçakalın..

    İnstagram : Pembişkolik Melis
    Blog : http://pembiskolikkoala.blogspot.com.tr

2 yorum :