9 Şubat 2015 Pazartesi

Avon Perceive Vücut Spreyi

     Herkese Merhaba :)

     Parfümler kesinlikle vazgeçilmezlerdir. Çünkü güzelliğin çok büyük bir faktörü de kokumuz. Fakat ben parfümler dışında vücut spreyi de severlerdenim. Bugün de size severek kullandığım Avon Perceive vücut spreyinden bahsetmek istiyorum.




     Ben genellikle duştan çıkınca vücut kreminden sonra bu ürünü uyguluyorum ve gerçekten çok uzun süre kokusunu hissedebiliyorum. Yaz aylarında parfüm olarak da kullandım ve bitirdim. Bir vücut spreyine göre yeterince kalıcıydı.

     Kokusu tam bir yaz kokusu bence. Koku tanımlamada hiç başarılı değilim. Fakat fresh , taze ve doğal bir kokusu olduğunu söyleyebilirim. Ben bayılarak kullandım. Koku gerçekten çok başarılı.

     Eğer sizler de vücut spreyi sevenlerdenseniz mutlaka denemelisiniz. Çok güzel indirimleri oluyor. Ayrıca şişesi de daha sonra çok güzel kullanılabiliyor. Ben içerisine gül suyu koydum. Ara sıra yüzüme fıslatıyorum :)

     Kısa bir yazı oldu. Fakat size bu ürünü tanıtmak istedim. Çok başarılı bir ürün :) Denemeye değer bence.

     Güzellik sizinle olsun :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder