13 Ocak 2015 Salı

Uygun Fiyatlı Favori Maskaralarım

     Herkese Merhaba :)

     Maskara hemen hemen hepimizin vazgeçilmezidir değil mi kızlar ? Ben de hiç makyaj yapmadığım günlerde bile maskara uygulamadan çıkmam.Peki bir maskaranın benim favori maskaram olması için ve sürekli kullanabilmem için hangi özelliklere sahip olması gerekir ? 

     Öncelikle uzatma özelliği.Benim en çok önem verdiğim özellik budur.Çünkü ben kısa kirpiklere sahip bir insanım malesef.Bu yüzden kirpiklerimi iyi uzatan rimelleri kullanmayı seviyorum.Ayrıca kirpiklerimin tek tek ayrılmasına da bayılıyorum.Topak topak yapan maskaralardan da hiç hoşlanmıyorum.İkinci özelliği de tek tek ayırması :) Hacim vermesini çok fazla önemsemememe rağmen olursa çok daha iyi olur tabi.Bir de fiyatının uygun olması benim için de güzel bir özellik malum öğrencilik :) Bu özelliklere sahip olan 3 favori maskaramdan bahsedeceğim sizlere .



     Hepsini tek tek inceleyelim o zaman.

                                  


     Maybelline Rocket Volume

     Bu zamana kadar kullandığım en güzel maskara diyebilirim.Maybelline maskaralarına bayılıyorum.Rocket Volume de en sevdiğim maskarası.Kirpiklerimi çok güzel uzatıyorum,tek tek ayırıyor ve biraz hacim de veriyor.Fırçasının tombik olmasını da çok seviyorum.Favorim bu maskaradır.Tekrar tekrar aldığım bir ürün.Tek sorunu biraz zor temizlenmesi.Ayrıca hele ki indirimlerde fiyatı çok uyguna geliyor.Denemeyen varsa mutlaka deneyin derim.





    Essence Get Big Lashes

    Bir gratis indiriminde rastladığım ve çok fazla ümitle almadığım bir maskara bir anda favorim oluverdi :)Kirpiklerime verdiği hacim ve uzunluk gayet yeterli.Topaklanma da yapmadı.İndirimdeki fiyatı 5 Tl idi.Kesinlikle denenmesi gereken bir maskara olduğuna inanıyorum.Bir şans verin derim.


     Avon Super Shock 

     Avon ürünlerini severek kullanıyorum.Bu ürün de kuzenimin tavsiyesiyle aldığım ve kenara attığım bir ürün olmuştu.Elimde maskaraları bitirince bir deneyeyim dedim ve sonuç müthiş.Kesinlikle çok başarılı olduğunu düşünüyorum.Favorim oldu.Bittikçe alacağım bir ürün.

     Benim uygun fiyatlı favori maskaralarım bunlar.Sizler de favorilerinizi yorum olarak yazabilirsiniz.



    Güzellik sizinle olsun :)

8 yorum :

  1. Güzel bir yazı olmuş bende beklerim sayfama:)

    YanıtlaSil
  2. Gratis'ten 5 tlye alman çok iyi olmuş. Böyle indirimleri takip etmek lazım. Ben hep kaçırıyorum maalesef. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfalarını falan takip edebilirsiniz indirimleri yayınlıyorlar :)

      Sil
  3. Essence maskaradan ben de çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel bir karsilastirma, bence yararli bir yazi olmus. Emegine saglik!

    YanıtlaSil
  5. Maybellıne roket rimeli bende çok severek kullanıyorum birde çıkması zor olmasa süper olur :))) Bende bloğuma beklerim :))

    YanıtlaSil