22 Ocak 2015 Perşembe

Oriflame VIP Night

Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere bayılarak kullandığım bir parfümden bahsedeceğim. Oriflame parfümlerini çok severek kullanıyorum. Bu parfümünü yeni bitirdim. Bitenler yazısında uzun uzun yorum yapmaktansa bu şekilde daha ayrıntılı bir yazı yazmak istedim.

VIP Night


Parfümle ilgili söylemek istediğim ilk şey kalıcılığı. Bu parfüm gerçekten çok kalıcı. Bu bir parfümün olması gereken en öenmli ikinci özelliği.

En önemli özellik de tabi ki kokusu. Bu parfümün kadınsı kokusuna bayılıyorum. Kadınsı kokuları her ne kadar tercih etmesem de ara sıra kullanmak için bu parfümü almıştım ve iyi ki almışım. Kabı da çok güzel. Özellikle kapağına bayıldım fakat kapağını kaybettiğim için internetten bir fotoğraf bulup göstermeliyim.

VIP Night
Alıntıdır

Bu parfümü bilmeyenleriniz varsa mutlaka denemelisiniz.Çok mükemmel bir kokusu var. 

Tekrar tekrar alacağım mükemmel bir kış kokusu oldu. İlk parfüm yazım bu ürün olsun istedim. Umarım beğenmişsinizdir.

Güzellik sizinle olsun :)

1 yorum :