23 Ocak 2015 Cuma

Oriflame Feet Up Advanced Ayak Maskesi

     Herkese Merhaba :)

     Bugün sizlere annemin yıllardır kullandığı benim de yeni keşfettiğim bir üründen bahsedeceğim. Oriflame Feet Up Ayak Maskesi. Bu ürün yıllardır bizim evde devamlı olarak bulunuyor. Ben de yeni yeni denemeye başladım ve hemen annemin düşüncelerini ve kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim.


    Annemin topuklarında çatlaklar vardı. Bu kremin geçirebileceğini düşündü ve kremi kullanmaya başladı. Çok kısa bir sürede bu kremin çatlaklarını geçirdiğini, ayaklarını yumuşattığını ve ferahlattığını söyledi.

    Benim düşüncelerime gelirsek ben çatlak sorunu falan yaşamadığım için o konuda bir şey diyemiyorum. Fakat ayaklarımı gerçekten çok güzel nemlendiriyor. Sabah uyandığımda bile ayaklarımdaki o yumuşaklığı hissedebiliyorum.



     Yapısı da çok hafif ve hemen emiliyor. Yatmadan önce uyguluyorum. Bütün gün yorulmuş ayaklarım ferahlıyor ve dinleniyor. Bu konuda da çok başarılı bir ürün.

     Oriflame ürünleriyle çocukluğumdan beri beraberim. Annem ben küçükken Oriflame danışmanı olmuştu ve hala devam ediyor. O yüzden çoğu ürününü kullandım. Fakat bu ürünle hemen hemen yeni tanıştım ve gerçekten çok beğendim.

     Eğer çatlama ve sertleşme gibi sorunlarınız varsa mutlaka denemelisiniz. Farkı göreceksiniz. Deneyen herkes bir kez daha sipariş veriyor. Kullanan herkes çok memnun. Umarım siz de memnun kalırsınız .


     Güzellik sizinle olsun :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder