11 Ocak 2015 Pazar

Alışverişşş :)


Herkese Merhaba :) 

Bugün sizlerle birkaç haftadır aldığım ürünleri paylaşacağım.Bakalım neler almışım :)




 Cecile Mat Lip Gloss:Bu ürünü rengine aşık olarak aldım.Kırmızı rujlara ve parlatıcılara bayılıyorum.Mat rujlar da favorimdir.İkisi bu üründe birleşmiş.Satış danışmanı çok kalıcı olduğunu söyledi.Bakalım ben de beğenecek miyim? Fiyatı 14 Tl idi.
Flormar 406 Dark Red:Bordo ojelere bayılıyorum.Flormar'ın ojelerini de çok başarılı buluyorum.Bu ojeyi gördüğüm gibi rengine vuruldum.Bu yazıdan sonra hemen deneyeceğim :) Fiyatı  2.25 Tl olmalı. 




Garnier BB Krem:BB krem her gün kullandığım bir üründür.Bir çok markanın ürününü denedim ve bu en çok beğendiğim oldum.Yağlı ciltler için olan bu bb krem vazgeçilmezimdir.Yağlı bir cildiniz varsa ve bb krem kullanmayı çok seven biriyseniz sizin için iyi bir seçim olacaktır bence.18 Tl ye aldım.
Nivea Essential Care :Kış aylarında çatlayan dudaklara güzel bir çözüm olabileceğini düşünüyorum.5 Tl ye almıştım.Kokusu gayet güzel.Bakalım beni bu dehşet soğuklardan koruyabilecek mi ? 





Blade Edt:Erkek arkadaşım için parfüm arayışındaydık ve bu parfümün kokusuna bayıldık.Mutlaka siz de bu kokuyu duymalısınız.İndirimdeyken Gratis'ten 25 Tl ye aldık.
Nivea Deep Cleaner Yüz Temizleme Jeli ve Arındırıcı Tonik : Bu ikisini bir set halinde aldım.Sivilce,siyah nokta ve parlama karşıtı ürünler.Çok memnunum.Cilt bakım rutinimin şuanlık vazgeçilmez üyeleri onlar :) Fiyatı 18 Tl idi sanırım yanlış hatırlamıyorsam.Bu ürünlerle ilgili daha detaylı bilgi almak isterseniz şu yazıma tık tık :)





Note Cosmetics Pudra ve Allık : Bu iki ürünü 1 alana 1 bedava kampanyasıyla 35 Tl ye aldım.Bayılıyorum onlara :) Daha detaylı bir yazısını yazmıştım buyrun tık tık..
Oriflame Aydınlatıcı : Bu ürünle ilgili söyleyebileceğim ilk şey mükemmel kokusu.Bu topların renkleri ve kokusu o kadar tatlış ki :) Ben çok fazla aydınlatıcı kullanılmış makyajlardan hoşlanmıyorum.O yüzden bunun verdiği aydınlık yetecek gibi geliyor.Fiyatı 24,90 Tl

Benim bu aralar aldığım ürünler bunlar.Kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.Yeni alışverişler beni bekler.Takipte kalın :)

Güzellik sizinle olsun :)

5 yorum :

  1. gule gule kullan sevgili blogger, ben de cildi civik civik yapmayan bi bb krem arayisindaydim, birçok blogda ovguyle bahsedildi bu urunden, sende de gorunce bi deniim bari dedim, hadi bakalim hayirlisi. insallah ben de mennum kalirim! guzel bir hafta diliyorum.Takipteyim, bana da beklerim.
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence cok basarili bir urun denemelisiniz :) ben de geliyorum sayfaniza

      Sil
  2. Garnier ın bb kremi benim de vasgeçilmezim :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. BB krem i bende son zamanlarda severek kullanıyorum.güle güle kullan:)

    YanıtlaSil