29 Ocak 2015 Perşembe

Alışveriş

     Herkese Merhaba :)


     Alışveriş hemen hemen hepimizin hayır diyemediği bir şeydir. Ben de şu son dönemlerde bir kaç ürün aldım. Bugün sizlere bu ürünleri tanıtmak istiyorum.

     İlk olarak Oriflame alışverişimden başlayalım :)




     Oriflame Far Paleti : Kahverengi,krem-pembe , koyu lacivert renklere sahip bu küçük paleti 7.90 Tl ye aldım. Küçük olması yanımda taşımam için çok güzel olmuş. Renklerini ve pigmentlerini de çok sevdim. Denenmeli bence :)

     Oriflame Very Me Rimel : Bu rimeli daha önce de kullanmıştım. 7.50 Tl gibi indirimli bir fiyatı olunca kaçırmayayım dedim. Kirpiklerimi gerçekten çok iyi uzatıyor. Bu ürünün yazısı daha sonra mutlaka yazılacak :)

     Oriflame  The One Care Lip Balm : Açık pembe renklerdeki bu lip balmın nemlendirmesisnin ve renginin iyi olduğunu duymuştum. Daha denemedim. Denediğimde yazısı mutlaka burada olur. Fiyatı 9.90 Tl. Rengi de Natural Pink

     Şimdi de Farmasi alışverişim gelsinn



     Farmasi Argan Yağlı Duş Jeli : Argan yağı kesinlikle saça da cilde de çok iyi gelen bir yağ olduğu için argan yağlı duş jelinide denemek istedim. Fiyatı 3.50 Tl idi. Kaçırılamaz di mi :)

     Farmasi Rouge Lipstick: Rengine bayılarak aldığım bu rujun yapısı da çok iyi duruyor. Bir kez denedim başarılıydı. Numarası 01 . Fiyatı da 7 Tl

     Farmasi BB Krem : Sürekli BB krem kullandığım için farklı bir marka denemek istedim. Denediğimde mutlaka yazısı gelir. Çok merak edenleri olduğunu biliyorum :) Fiyatı 11 tl olmalıydı.
  
   Bir de eczane alışverişim var.



     Sudocrem Bebek Bakım Kremi : Sivilce ve sivilce izlerine sahip bir insan olduğum için bu ürünün çok iyi geldiğini duyunca denemek istedim. Bu ürünün yorumlarını mutlaka yazacağım. Kullanmaya başladım fakat yorumlayabilmem için biraz daha uzun süre kullanmalıyım. Fiyatı 13.90 olmalı.
   
    Benim son zamanlardaki alışverişlerim bu kadar. Biraz az alışveriş yapma çabasındayım bu aralar :) Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ...
     

     Güzellik sizinle olsun :)

6 yorum :

  1. Sudocrem hakkındaki yorumlarını bekliyorum canım bende bebek kremlerinin cilde iyi geldiğini duymuştum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanınca yazısını mutlaka yazarım :)

      Sil
  2. Sudocrem yorumunu ben de bekliyorum :) iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Oriflame ürünlerinden benimde kullanıp memnun kaldığım ve kalmadıklarım var, güle güle kullan hepsini :) Bende bloguma beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil